TVK
  TVK paštas   TVK savitarnos svetainė   Kontaktai 
 
Trečiadienis ( 2019 m. Gruodžio 11 d. )
Per karščius ieškokite pavėsio ir gerkite daugiau vandens
2019-06-04 14:34 (televizija@tvk.lt)  
Šoktelėjus termometro stulpeliui į viršų, vis daugiau žmonių ima skųstis įvairiais sveikatos sutrikimais. Tačiau ne visus karštis išgąsdina – kiti kraunasi krepšius ir traukia kuo toliau nuo miesto, prie ežerų, upių, kitų vandens telkinių. Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistai pataria, kaip karštomis dienomis turėtumėte saugoti savo sveikatą.
Darbus atidėkite vėlesniam vakarui
Nuo smarkiai padidėjusios oro temperatūros kenčia visi, bet ypač sunku vaikams, vyresnio amžiaus, viršsvorį ar nutukimą turintiems, lėtinėmis ligomis sergantiems žmonėms. Esant itin aukštai temperatūrai, nedirbkite fizinių darbų lauke, geriau susiplanuokite juos atlikti anksti ryte arba atidėkite vėlesniam vakarui“, – teigia Visuomenės sveikatos saugos skyriaus vedėja Irena Taraškevičienė.
Nedelskite ir kvieskite pagalbą
Perkaitimas gali ištikti bet kurį žmogų, kai organizmas nebegali savęs atvėsinti. „Pirmieji perkaitimo požymiai yra ant odos pasirodę prakaito lašeliai. Jei iš karto neatsivėsinsite pavėsyje ir neišgersite skysčių, gali įvykti šiluminis smūgis: tada ima kilti kūno temperatūra (gali pakilti daugiau nei 40°C), padažnėja ir sustiprėja pulsas, atsiranda labai stiprus galvos skausmas ir svaigimas, pykinimas, vėmimas, sąmonės netekimas“, – vardija I. Taraškevičienė. Todėl įvykus šiluminiam smūgiui, patariama nedelsiant kviesti greitąją pagalbą, o kol ši atvyks, stengtis atvėsinti nukentėjusįjį: paguldyti į pavėsį ar vėsią patalpą, purkšti drungnu vandeniu ar suvynioti į drungną šlapią audinį.

Svarbiausia – prevencija
- Esant karštam orui gerkite daugiau skysčių.
- Jei labai karšta, stenkitės kūną vėsinti drungnu dušu ar vonia, daugiau laiko praleiskite vėsesnėse patalpose.
- Jei namuose labai karšta, stenkitės nuvykti į viešąsias vietas, kur įrengtos oro kondicionavimo sistemos.
- Per karščius ribokite fizinį aktyvumą.
- Nepalikite vaikų, gyvūnų uždaruose automobiliuose.
- Eidami į lauką užsidėkite galvos apdangalą.
- Renkitės laisvais, natūralios medžiagos drabužiais, atviras kūno vietas, lūpas tepkite apsauginiais kremais nuo saulės, nešiokite akinius nuo saulės.
[265]  [100]  [99]
 Sveikata
2019-11-18 10:13
Antibiotikus vartokime atsakingai – kitaip jie bus neveiksmingi
2019-10-30 09:24
5 pieno perdirbimo įmonėms nurodyta laikinai neprekiauti dalimi produkcijos
2019-10-18 10:35
Konferencijoje pranešimus skaitė žinomi Lietuvoje žmonės
2019-10-15 10:05
Tinkama rankų higiena užkerta kelią ligoms
2019-10-15 10:16
Lietuvoje didėja sergamumas gripu
2019-10-08 09:53
Naujuosius mokslo metus pradėjo Trečiojo amžiaus universitetas
2019-09-24 13:21
Atvėsus orams į namus plūsta ligas platinantys graužikai
2019-09-12 08:08
Tradiciniame žygyje - rekordinis dalyvių skaičius
2019-09-06 10:47
Niekada nevėlu pradėti sportuoti
2019-08-21 10:01
Kaip išsirinkti tinkamą kuprinę?
 Aktualijos   Diena  Miestas  Kultūra  Nusikaltimai ir nelaimės 
           Politika  Sportas  Sveikata  Švietimas 
           Verslas 
 Naujienos  
 TVK   Muzika  Internetas  Televizija  Reklama 
           Akcijos 
 Foto galerija  
  TVK paštas 
  TVK savitarnos svetainė 
  Kontaktai 
Visa medžiaga pateikta šiuose tinklapiuose Lietuvos ir Vokietijos UAB TELEVIZIJOS KOMUNIKACIJOS nuosavybė.
Kopijuoti, platinti be bendrovės sutikimo draudžiama.