TVK
  TVK paštas   TVK savitarnos svetainė   Kontaktai 
 
Šeštadienis ( 2020 m. Lapkričio 28 d. )
Nuo lapkričio 9 d. visos VMI ir „Sodros“ paslaugos – tik nuotoliniu būdu
2020-11-05 11:37 (televizija@tvk.lt)  
Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) ir „Sodra“ informuoja, kad Vyriausybei paskelbus karantiną, visos paslaugos klientams nuo lapkričio 9 d. toliau bus teikiamos nuotoliniu būdu.
Konsultacijas mokesčių klausimais gyventojai gali ją gauti paskambinę 1882 ar pateikę paklausimą elektroniniu būdu per Mano VMI. Papildomas konsultantų telefonu sąrašas gyventojams ir įmonėms pagal aptarnavimo teritorijas skelbiamas VMI interneto svetainėje. „Sodra“ konsultacijas teikia ir nuo šiol prašymus dėl išmokų bei kitus priima telefonu 1883. Daugiau informacijos galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt, o beveik visas paslaugas gauti prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui.
„Klientai, kurie buvo užsiregistravę atvykti į padalinius kitą savaitę, yra informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e.paslaugomis“, - sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė S. Aliukonytė-Šnirienė.
„Konsultantai, kurie gyventojus aptarnaudavo gyvai skyriuose, nedelsdami prisijungs prie „Sodros“ informacinio centro komandos, teikiančios konsultacijas telefonu ir atsakančios į elektroninius paklausimus. Taip užtikrinsime, kad „Sodros“ paslaugų ir konsultacijų kokybė nenukentės šiuo kritiniu laikotarpiu“, - sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
VMI primemena, jog mokesčių mokėtojai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, gali užsisakyti atpažinimą unikaliu telefono numeriu. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai“, paspaudus „Keisti kontaktus“ - „Identifikavimo informacija“.
Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį.
Tiems, kurie neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis ir privalo pateikti deklaraciją, tai padaryti nuotoliniu būdu padės VMI konsultantai, paskambinus telefonu 1882. Net ir tokiu atveju, kai gyventojui pildant deklaraciją reikia pateikti susijusių dokumentų duomenis, fiziškai dokumentų atnešti į VMI padalinį nereikia, užtenka prašomus duomenis pateikti konsultantui telefonu.
Paklausimus e. būdu gyventojai taip pat gali užduoti ir raštu, prisijungę prie Mano VMI, taip pat, minėtoje sistemoje galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (chat).
VMI paslaugos nuotoliniu būdu yra teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS, MOSS, AIS ir kt.
Prisijungę prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti aktualią asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju, išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt.
Savarankiškai aktualią mokesčių informaciją galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt. VMI seminarų vaizdo įrašai yra skelbiami VMI „Youtube“ kanale.
„Sodros“ klientai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, gali prisijungti prie asmeninės paskyros ir pasinaudoti „gyvo pokalbio“ (chat) paslauga, taip pat asmeninės paskyros nustatymuose sugeneruoti asmeninį KID kodą, kuris leidžia identifikuoti gyventoją ir suteikti jam asmeninę konsultaciją telefonu. Paskambinus į „Sodros“ konsultacijų centrą tereikia padiktuoti savo KID kodą.
Dėl pandemijos „Sodra“ nuo šiol daugelį prašymų dėl ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokų, pensijos skyrimo ir kitų priima tiesiog telefonu 1883. Dėl karantino išaugus skambučių srautui gyventojams gali tekti šiek tiek ilgiau palaukti, kol konsultantas atsilieps, tačiau skambučių eilė valdoma automatiškai, klientas informuojamas, kiek reikės laukti konsultacijos bei yra galimybė didžiąją dalį informacijos ir paslaugų rasti www.sodra.lt bei prisijungus prie asmeninės paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui.
[72]  [6]  [7]
 Miestas
2020-11-27 14:06
Sekmadienį prasideda Adventas
2020-11-26 10:20
Karantinas sujaukė darbus, bet neatėmė optimizmo
2020-11-26 11:49
Per savaitę Tauragės rajono savivaldybėje
2020-11-25 16:35
Daugiau nei 6 tūkst. mikroįmonių dar gali pasinaudoti galimybe gauti subsidiją
2020-11-25 16:22
Kitą savaitę įmonės kviečiamos puošti eglutes
2020-11-25 09:47
Vairuojant vis dar naudojamasi mobiliaisiais telefonais
2020-11-24 15:16
Emigrantai ruošiasi kitokioms Kalėdoms
2020-11-19 14:33
Jauna keramikė nesigaili pasirinkusi gyvenimą kaime
2020-11-19 13:45
Per savaitę Tauragės rajono savivaldybėje
2020-11-19 08:34
Pasaulinė smurto prieš vaikus prevencijos diena: „Vaikai smurtui sako - NE“
 Aktualijos   Diena  Miestas  Kultūra  Nusikaltimai ir nelaimės 
           Politika  Sportas  Sveikata  Švietimas 
           Verslas 
 Naujienos  
 TVK   Internetas  Televizija  Reklama  Akcijos 
 Foto galerija  
  TVK paštas 
  TVK savitarnos svetainė 
  Kontaktai 
Visa medžiaga pateikta šiuose tinklapiuose Lietuvos ir Vokietijos UAB TELEVIZIJOS KOMUNIKACIJOS nuosavybė.
Kopijuoti, platinti be bendrovės sutikimo draudžiama.