TVK

    „Antologija“ išlaikė melomanų testą: po euforiją sukėlusios premjeros „Happyendless“ albumas išleidžiamas oficialiai

    Po penkerių metų pertraukos grįžtanti grupė „Happyendless“ pristato vieną ambicingiausių savo darbų – albumą „Antologija“. Rugsėjo 22-ąją, simboliškai sutampančią su M. K. Čiurlionio gimimo diena, dvigubas albumas pasirodė visose skaitmeninėse platformose.
    Šis išskirtinis garso tyrimas, apimantis kelis Lietuvos muzikos dešimtmečius, praėjusią savaitę buvo sėkmingai pristatytas gyvai Kauno šiuolaikinio miesto festivalyje „Audra“, o pirmasis kūrinys, pasiekiantis radijo stotis – nauja Alinos Orlovos dainos „Lijo“ sintezė.

    Premjera „Audroje“: kontaktas su publika užmegztas

    Albumo premjera praėjusį penktadienį įvyko istorinėje metalo gamykloje „Pergalė“ Kaune, kurios industrinė praeitis ir reivu pulsuojanti dabartis tapo tobulai kontrastinga drobe „Antologijai“ išbandyti. 
    Publiką įsupo elektroninės sintezatorių kilpos, kurių DNR – lietuviškos akademinės muzikos korifėjų kūryba, o antrąją albumo dalį kartu su Andriaus Kauklio ir Mariaus Narbučio duetu atliko Kamilė Tumelytė-Le Trix. Jos vokalas prodiuserių archeologiniams kasinėjimams suteikė naujų sluoksnių: „Foje“ kūrinys „Distancija“ virto film noir garso takeliu, o „Solo Ansamblio“ „Neturėjom dainos“ – siautulinga ode nakčiai.

    Dvi „Antologijos“ dalys – juoda ir balta, architektūra ir dekonstrukcija

    „Antologija“ – albumas smalsiam klausytojui, kuriame „Happyendless“ ardo laiko ir žanrų ribas. Albumas padalintas į dvi kontrastingas dalis – „BALTA“ ir „JUODA“, kurios griauna įprastas pertvaras tarp akademinės salės rimties ir kūną virpinančio klubinio garso.
    „BALTA“ dalyje duetas veikia kaip architektai, transformuojantys Lietuvos akademinės muzikos avangardą. Čia Broniaus Kutavičiaus „Paskutinės pagonių apeigos“ virsta hipnotišku ritualu, M. K. Čiurlionio „Jūra“ atgimsta elektroninėje stichijoje, o Osvaldo Balakausko matematinė „Orgija“ įgauna naują, ritmišką pavidalą.
    Tuo tarpu „JUODA“ pusėje „Happyendless“ tampa dekonstruktoriais, ieškančiais esmės visiems pažįstamuose kūriniuose. Grupė Alinos Orlovos baladę „Lijo“ paverčia gaivališku himnu, o „EXEM“ elektroniką „Kuršiai“ – į gilią, pulsuojančią kelionę. Šalia jų – naujai perskaitytos „Hiperbolės“, „BA.“, Serumo ir kitų skirtingų kartų herojų dainos.
    Pristatydami albumą, „Happyendless“ pabrėžia pagarbą originaliems kūrinių autoriams. „Dėkojame kūrėjams, jų atstovams ir teisių paveldėtojams, patikėjusiems mums savo
    kūrinių DNR. Ačiū už leidimą ardyti ir iš naujo konstruoti, už pasitikėjimą ir atvirumą dialogui, peržengiančiam laiko ir žanrų ribas. Be šių idėjų nebūtų ir mūsų interpretacijų“, – sako grupės nariai.
    Albumas „Antologija“ jau pasiekiamas visose pagrindinėse skaitmeninėse muzikos platformose. Rudenį planuojama išleisti ir dvigubą vinilo plokštelę.
    Albumo leidybą iš dalies finansuoja LATGA ir AGATA.

    Antoligija Albumas Youtube:
    Balta pusė:
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLL2tjFGJI5wIglNLXI_nexwhzYvwjKogQ

    Juoda Pusė:
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLL2tjFGJI5wLvJheLhG577MG24bvtVQI0


    Informacija
    Justas Čekuolis
    https://www.muzikosherojai.lt/

    Televizijos g. 5, LT72343 Tauragė

    +370 446 72221

    info@tvk.lt

    Sekite mus
    Naujausios nuotraukos

    © Lietuvos ir Vokietijos UAB TELEVIZIJOS KOMUNIKACIJOS. Visos teisės saugomos. Grafika HTML Codex