TVK

    Klientai įvertino gerėjančią mokymų kokybę

    Užimtumo tarnybos finansuojamų profesinio mokymo programų kokybė gerėja, o dalyvių pasitenkinimas ir įsitraukimas nuosekliai auga. Tai rodo neseniai atlikta šių mokymų dalyvių apklausa.

    Patikrinimų metu gautais duomenimis, 80 proc. besimokančiųjų tenkino mokymo kokybė. Dauguma nurodė, kad mokymai pateisino ar net pranoko lūkesčius, buvo informatyvūs, struktūruoti, o dėstytojai – kompetentingi.

    „Mokymo kokybę gerina ne tik nuolatinė Užimtumo tarnybos priežiūra. Pastaraisiais metais besimokantys aiškiau formuoja lūkesčius, tampa atviresni ir geba prisiimti atsakomybę. Mokymo teikėjai taip pat reaguoja į pastabas, koreguoja dėstomą turinį, remdamiesi tiek mūsų, tiek ir savo vidinių apklausų duomenimis“, – sakė Priemonių ir paslaugų priežiūros skyriaus vedėja Lijana Vaitkuvienė.

    Geriausiai mokymosi programose dalyvaujantys klientai vertino lektorių kompetenciją ir profesionalumą (76 proc.), praktinių užsiėmimų gausą ir aktualumą rinkos poreikiams (72 proc.), aiškią ir struktūruotą mokomąją medžiagą (69 proc.), pagarbų bendravimą ir palaikymą mokymosi metu (63 proc.).

    Anot L. Vaitkuvienės, tai kintančio mokymo teikėjų požiūrio į mokinį kaip paslaugos gavėją rezultatas: „Stebime nuolat atnaujinamą turinį, stiprinamą komunikaciją su besimokančiais. Visgi gerėjant kokybei išlieka ir iššūkių.“

    Apie 20 proc. mokymo programų dalyvių teigė patyrę sunkumų. 50 proc. nurodė, kad jiems sudėtinga prisitaikyti prie intensyvaus mokymosi tempo ir didelio informacijos srauto.

    Dalis pripažino, kad patiems trūko kompiuterinio raštingumo ar programavimo žinių ir buvo sunku prisitaikyti prie kurso lygio. Pavieniai klientai pastebėjo dėstytojų dėmesio ar empatijos trūkumą. Kai kurie teigė, kad mokymo teikėjų reklamoje pateikti pažadai neatitiko faktinio mokymo organizavimo.

    Užimtumo tarnybos Kokybės vadybos skyriaus atliktoje profesinio mokymo teikėjų vertinimo apklausoje vertinimai – dar geresni. Programos pateisino 88,7 proc. apklaustųjų lūkesčių, 89,6 proc. teigiamai vertino mokymosi medžiagą, kitas priemones, kurios atitiko pasirinkto dalyko turinį.

    Dauguma dalyvių teigė, kad mokymai buvo organizuoti tinkamai, jų metu buvo pakankamai praktinio darbo ar užsiėmimų. Net 89 proc. dalyvių įgytas žinias, gebėjimus, įgūdžius taiko kasdieniame darbe ir teigė, kad programos buvo naudingos – jas rekomenduotų savo pažįstamiems.

    Stebima, kad mokymo teikėjai vis dažniau patys atlieka tarpines apklausas ir operatyviai reaguoja į dalyvių pastebėjimus. Mokymo teikėjai tampa atviresni dialogui: reaguoja į pastabas, keičia metodikas, o tai tiesiogiai prisideda prie kokybės gerinimo.

    Ateity numatoma dar daugiau dėmesio skirti neplaniniams patikrinimams, kurie padės objektyviau vertinti paslaugos kokybę realiu laiku ir užtikrins didesnį skaidrumą.

    Informacija
    https://uzt.lt/

    Televizijos g. 5, LT72343 Tauragė

    +370 446 72221

    info@tvk.lt

    Sekite mus
    Naujausios nuotraukos

    © Lietuvos ir Vokietijos UAB TELEVIZIJOS KOMUNIKACIJOS. Visos teisės saugomos. Grafika HTML Codex